1. Tekenen jullie alles met de hand?
Jazeker! Al onze kustenaars werken met een tekentablet of laptop waarop ze met de hand jouw illustratie tekenen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw illustratie altijd van de hoogste kwaliteit is en kunnen wij jouw specifieke instructies verwerken. Ook al is de foto wat minder scherp kunnen we er nog steeds een prachtig kunstwerk van maken!

2. Krijg ik een voorbeeld van mijn kunstwerk voor het verzenden?
Na het bestellen ontvang jij binnen 2 dagen het ontwerp in de mail ter goedkeuring. Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben op dit ontwerp zullen wij dit aanpassen binnen 2 dagen. Als we na 7 dagen niks gehoord hebben wordt je ontwerp automatisch goedgekeurd.

3. Wat zijn jullie tips voor het mooiste resultaat?
Wij raden aan altijd iets van bomen, struiken, fietsen of auto’s mee te nemen zodat de illustratie meer diepte krijgt. Daarbij geeft een titel en subtitel meer body aan het eindresultaat.

4. Kunnen jullie ook een andere stijl tekenen?
Nee, dit kan nog niet. De illustraties worden altijd in dezelfde stijl gemaakt. Wil toch echt een andere stijl neem dan contact op met de klantenservice zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden samen met onze kunstenaars.

5. Tekenen jullie alleen huizen of kantoren?
Wij zijn gespecialiseerd in huizen, kantoren en andere gebouwen, maar andere objecten zijn ook mogelijk. Heb je een leuk idee wat jij graag op onze manier uitgewerkt wil zien? Neem dan even op met onze klantenservice, dan kijken wij wat we voor je kunnen doen.

6. Kan mijn kunstwerk ook zonder tekst?
Tuurlijk, de klant is koning! Je kunt ervoor kiezen om de titel en subtitel leeg te laten.

7. Hoe gaat Artli om met duurzaamheid?
Op het gebied van duurzaamheid kunnen wij aangeven dat wij gebruik maken van FSC gekeurd papier. Het FSC-keurmerk van de Forest Stewardship Council geeft aan dat het hout afkomstig is uit een bos dat onafhankelijk is beoordeeld als een goed beheerd bos volgens normen voor milieu (duurzaam), sociale omstandigheden en economie.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.